joi, 17 septembrie 2009

Se anunta schimbari



Dupa mai multe zile in care creierul si eu am fost varza, azi am fost ceva mai bine. Adica am putut sa ma ridic din pat fara sa depun un efort sustinut de mai multe minute, insotit de ambitie si determinare. Si in momentele in care nu dormeam, nu halucinam sau nu imi venea sa imi smulg parul din cap de durere, m-am gandit ca e timpul sa fac mic modificari la acest blog. De ce? A trecut deja un an si ceva de cand scriu aici, a devenit o parte din viata mea, o dependenta as putea spune. Si intr-un an de zile am prins mai mult curaj, experienta, intelepciune si am cunoscut mai bine niste oameni extraordinari care mi-au fost alaturi la greu. De aceea "Iluzia Vietii" a devenit "Stirile lui Urs". Si pana imi revin complet o sa fie pustiu pe aici, deci urati-mi insanatosire grabnica.

Niciun comentariu: