duminică, 13 septembrie 2009

In urma cu sase ani


In urma cu sase ani, pe vremea asta, imparteam sarutari amicale cu toti colegii mei pe holul liceului de la Cluj. Dupa ce descarcam timp de mai multe ore "jumate din casa" in camera unde mai stateam cu alte cinci fete, fugeam la palierul baietilor si incepeam sa ii strig pe nume pe toti prietenii mei. Si ne impartaseam toate aventurile din vacanta si planurile de viitor, doar era ultimul an de liceu. Inca de atunci ma strabatea, inconstient, un sentiment de nostalgie pentru ca stiam ca peste ani o sa imi fie foarte dor de ei. Si uite ca asa este. Acum as vrea sa fiu din nou in camera de camin si sa facem planurile de reamenajare a camerei cu un covor de la una, o perdea de la alta si lista era infinit mai lunga. Datorita emotiei reintalnirii sesiunea de "comunicare" se intindea pana spre miezul noptii. In urma cu sase ani eram pe un hol din Cluj cu toti prietenii mei dragi care revenisera acolo din toate colturile tarii. Pentru inca o noapte as vrea sa dau timpul inapoi si sa le spun cat de mult pretuiesc acum momentele petrecute cu ei, dar toate aventurile pe care le-am dus la indeplinire impreuna. Ma poate ajuta cineva sa fiu din nou pentru o noapte in trecut?

Niciun comentariu: