vineri, 4 martie 2011

Femeile si pantofii

Se spune ca regulile pe care si le impun femeile, in grupurile lor, pot fi schimbate la fel de usor ca si pantofii. Greu de crezut. Din ce stiu eu femeile tin mai mult la pantofi, decat la reguli. Adica renunta mai greu la ei, iar daca principiul se aplica si la reguli, inseamna ca le vor pastra doar ca sa "le admire", chiar daca nu le "poarta/respecta".

Un comentariu:

Costin Comba spunea...

Bună seara, numele meu este Costin Comba și administrez un blog de fotografie www.costin-comba.blogspot.com . Aș vrea să vă rog dacă doriti să facem un schimb de link-uri. Dacă doriți să mă băgați în seamă bine, dacă nu, mă înclin cu respect și vă mulțumesc, atașând scuzele de rigoare pentru deranjul creat.

Un mesaj de confirmare sau infirmare ar aduce dupa el si recunostinta mea.