luni, 21 februarie 2011

Lecturi utile

Din seria: ce am mai citit in ultimul timp.

"Iubirea e banala. Iti provoaca o intoxicatie chimica foarte asemanatoare cu aceea data de o reusita mult asteptata sau de mersul cu mare viteza. In acele momente, nu mai tinem cont de nimic si ne concentram doar asupra propriei noastre delectari; viata de zi cu zi ne este distorsionata si devenim irationali: ne simtim fericiti si ni se pare ca totul este posibil. In ciuda variatiilor, vraja nu tine niciodata foarte mult. Pana la urma, se ajunge la plictis si dezgust. Iubirea perfecta nu poate fi dobandita niciodata. Tocmai de aceea iubirea trebuie sa moara atunci cand isi atinge intensitatea maxima. O iubire curmata in clipa cand a devenit foarte pasionala are puterea de a vraji oamenii timp de secole intregi. Mitul iubirii este o nascocire a basmelor, la fel de ireala si improbabila ca un orgasm continuu."

Ziceam si eu asa ca poate va intereseaza si pe voi. Azi a fost luni.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Unlikely

Irina Ursu spunea...

@Anonim Argumenteaza:P

Anonim spunea...

exista

Irina Ursu spunea...

@Anonim Criptic. Detaliaza

Cristi spunea...

Mda, cam asa e... E doar chimie. Ori da, ori ba! As adauga ca pe langa chimie e si ca o...loterie.

Asa e in viata, norocul conteaza cel mai mult.

Anonim spunea...

orgasm continuu.exista

Irina Ursu spunea...

@Anonim Oauuuu.....la raspunsul asta nu ma asteptam:)

Anonim spunea...

si deci daca exista

Irina Ursu spunea...

@Anonim As avea un raspund, dar nu pot sa il exprim public si cum nu iti dezvalui identitatea o sa ramana un mister:))

Anonim spunea...

Insseamna ca mitul iubirii nu e un mit

Irina Ursu spunea...

@Anonim Probabil....eu am spus ca nu comentez....era vb de lecturi...si am spus sa impartasesc....am evitat sa imi dau cu parerea ca as subiectiva zilele astea:) ....asa si cu prima problema:))