joi, 30 decembrie 2010

O poveste de viaţă

Am primit acest mesaj disperat. Dacă putem să îi ajutăm...

Ea: "Prietenul meu n-a fost părăsit niciodată de o femeie. M-a rugat pe mine să fac asta. Adică să îl părăsesc înainte să o facă el. Mi-a promis că îmi va găsi un băiat mai bun ca să nu sufăr prea tare. Dar, dacă el nu a fost niciodată părăsit de o femeie, înseamnă că e foarte greu să găsească pe cineva mai bun, nu?”

El: "Am rugat-o pe prietena mea să mă părăsească pentru că nu am avut niciodată o asemenea experienţă. Sunt îndrăgostit de ea. E o fată extraordinară şi de aceea cred că nimeni în afară de ea nu merită să îmi ofere această ocazie. I-am promis că îi voi găsi un partener mai bun decât mine. Se oferă cineva?”

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dump the guy! He is not worth your tears!

Anca spunea...

M-as oferi eu. :))))