vineri, 10 decembrie 2010

Eu si fotbalul

Rar femei care sa se priceapa la fotbal, iar eu ma numar printre ele. Recunosc ca am avut vreo trei luni de zile, acum 3 ani, cand citeam din scoarta in scoarta Pro Sport si Gazeta Sporturilor. Chiar eram dedicata si incercam sa inteleg cat mai multe, doar faceam parte dintr-o redactie de sport. Numai ca drumurile ni s-au despartit si eu am ajuns sa scriu despre moda, iar acum despre politica. Ciudat drum, nu? Tot atunci faceam parte din categoria femeilor care tinea cu echipa care era antrenata de Razvan Lucescu. Am trecut si peste asta. De vreo jumatate de an am ajuns, asa usor, pe nesimtite, sa arunc cate un ochi spre acest domeniu, sub influenta unei persoane foarte dragi mie. Insa filmul pe care l-am vazut recent mi-a deschis perspectiva. The Miracle Match este un film care vorbeste despre un vis care a fost indeplinit, despre niste oameni care au dat tot ce au putut sa faca istorie.

"On 29 June 1950, at the 1950 FIFA World Cup in Brazil, the United States defeated England 1–0 in a group match. This unexpected result has led to the match being described as the "Miracle on Grass". Mai multe despre acest meci puteti citi pe Wikipedia.

Nu stiu inca, dar e posibil sa devin microbista. Incredibil:)). Sa aveti un weekend superb si poate aveti timp sa va uitati si la film.

2 comentarii:

Marieta spunea...

Dacă e posibil să ajungi microbistă atunci te sfătuiesc să ocoleşti campionatul intern. O experienţă, hai două, pe stadion te vor vindeca. Ţi-o spune tot o femeie care e şi acum "bolnavă" de sport în general şi de fotbal în particular. Dar de foltbalul acela de sus, din top.

Anonim spunea...

Acum il descarc ca sa-l pot vedea diseara.
Pare interesant. Merci ptr recomandare.