miercuri, 24 martie 2010

Lumea cu susu-n jos?

De mai multa vreme am realizat ca din cand in cand lumea e cu susu-n jos asa ca este indicat sa ma pun in cap, si la propriu si la figurat, ca sa ma descurc. Incetul cu incetul am invatat ca consum mai multa energie daca ma plang asa ca am incercat sa schimb perspectiva. Analizez problema si imi permit un moment de respiro, daca e cazul schimb unghiul ca sa vad ce se afla si acolo. Dupa asta decid. In general ajung la concluzia ca orice efort pe care l-as depune ca sa ma revolt s-ar putea sa fie irosit asa ca prefer sa astept. Daca e cazul sa actionez asa fac, dar daca nu stiu ca fiecare va avea parte, acum sau alta data, de feedbackul pe care il cere. Sunt sigura ca ti se plateste in viata in functie de ce ai facut. Este imposibil sa crezi ca nimic nu te atinge, asa ceva nu se intampla. Asa ca prefer sa vad problema din alt punct de vedere, daca e nevoie ma pun in cap, atunci cand lumea e intoarsa decat sa imi irosesc energia in mod inutil. Pana la urma e vorba de energia mea. Si drept urmare decid sa o folosesc in mod util, adica odihnindu-ma sau facand ce imi place.

Niciun comentariu: