marți, 8 decembrie 2009

Am pierdut si pariul asta


Foto: Anca Bundaru


Foto: Ansa

Oare cum e sa joci pe o miza imensa, sa faci joc de glezne pe muchie de cutit si sa te trezesti ca de fapt ai pierdut tocmai pariul la care te asteptai sa castigi fara probleme: pariul cu tine insuti. In ciuda glumelor pe care le-am auzit ieri chiar m-am trezit cu un alt presedinte si am avut un moment de reala disperare cand mi-am dat seama ca haosul se aplifica. Si in acel moment mi-am dat seama ca de fapt si eu am pierdut un pariu cu mine, am facut un exercitiu de democratie si s-a dovedit ca a fost ceva inutil. Am ajuns sa vad ca in cateva ore se fac si se desfac coalitiile. Oare ce formula nu a mai fost pana acum? Care ar putea fi surpriza? Nu mai pariez pe nimic in tara asta, totul e zidit pe nisipuri miscatoare si oricand te poti trezi cu situatii din care chiar nu mai ai cum sa iesi. Chiar as consulta oracolul din Delfi, pe mama Omida sau orice alta sursa legata de viitor ca nu mai suport tradarile si perversiunea politica. Vreau sa stiu dinainte care le vor fi pasii ca sa nu mai pariez pe nimic.

Niciun comentariu: