luni, 26 octombrie 2009

Regina dezastrelor sunt eu


Nu stiu daca astrele zodiei mele s-au pozitionat azi prost sau daca instinctele mele au fost mai adormite cert e ca am fost maestra dezastrelor. Adica am fost la un pas sa imi dau foc, la propriu, fara gluma si multe altele. M-am trezit cu 20 de minute mai tarziu decat normal pentru ca am schimbat ora la telefon, dar in loc de 23.00 am pus 11.00 si de dimineata telefonul meu arata ora 19.00. Intr-un final am plecat si eu spre munca in mare viteza dupa ce am scapat vreo cateva chestii pe jos. Spre norocul meu nu am dat de un controlor cand am realizat ca mi-a expirat abonamentul, macar am avut inspiratia sa verific. Ca o fricoasa ce sunt m-am dat jos sa imi cumpar bilet. Stupoare, banii pe care stiam ca ii am in portofel nu mai erau. Am inceput sa calculez probabilitatea fatalitatii si am spus ca o sa urc in urmatorul autobuz, ferm convinsa ca o sa primesc amenda. Important e ca intr-un moment de luciditate mi-am dat seama ca am ascuns banii in portofel vineri ca sa pot juca placa: "daca lasati la banii astia cumpar ghiveciul cu flori ca altii nu mai am. Uitati-va si dumnevoastra in portofel". Si mi-am spus: sunt salvata. Intr-un final am ajuns la munca, m-am ales cu o mare vanataie ca nu am calculat corect distanta dintre mine si biroul colegului. Iar in seara asta mi-am dat foc la par, adica mi-a mai ramas, dar tot a-ti da foc inseamna. Si nu, nu candidez la alegerile prezidentiale. Cred ca pana la urma nu s-au aliniat astrele si pentru mine azi, si nici macar 13 nu a fost:D.

Un comentariu:

Doru spunea...

Nu a fost 13...a fost de doua ori 13 = 26 octombrie
Poate acum capata sens... ;)