luni, 19 octombrie 2009

Leapsa prezidentiala cu bataie lunga: anul de gratie 2014 e.n.

Am vazut ca sunt restanta cu o leapsa de la Anca. Am vazut-o de ieri, dar a fost ziua fara politica, de lenevit. Cu toate astea m-am gandit, am facut calcule, am citit legea pentru alegerile prezidentiale (pe sarite) si inca nu sunt sigura ca am "stofa" de prezicatoare.

La PD-L as merge in 2014 pe o femeie presedinte. As fi mers pe Elena Basescu, dar va implini doar 34 de ani, dar poate se schimba legea intre timp pentru ea. Asa ca raman pe varianta Elena Udrea, sustinuta bineinteles de Traian Basescu.

PNL cred ca va iesi in fata cu Calin Popescu Tariceanu. Pana atunci o sa uite si romanii de "greaua mostenire", asta in cazul in care nu ii lasa Crin alta, dar ramane de vazut.

PSD cred ca o sa vina din nou cu Adrian Nastase. Cand iti doresti puterea cu adevarat eu cred ca depui efort pentru asta chiar daca asta presupune sa astepti. Si cred ca Nastase o sa astepte pana in 2014, poate si in cazul lui o sa dispara acuzatiile de coruptie, iar acele tablouri controversate nu o sa mai fie atat de valoroase.

Dau leapsa mai departe la Mada.

Un comentariu:

madalina ionescu spunea...

Dear Carrie,

Sunt onorata.

Am raspuns de sambata, aici http://madalinaionescu.blogspot.com/2009/10/daca-peste-cinci-ani.html

Te pup, ne vedem la vot !:)