miercuri, 30 septembrie 2009

Base m-a facut sa pierd pariul


Din cauza noului rol de mediator pe care cica si l-a asumat Basescu am pierdut azi pariul cu demisia ministrilor PSD. Vine el repede cu solutii independente. De cand cu EBA toata lumea vrea sa fie independenta. E noul curent "emo" in lumea politica. Deci azi am pierdut pariul in conditiile in care sunt pe buget zero ca e sfarsit de luna. Poate daca stiam si noi cum sta treaba cu pariurile ale cu cote, ca in fotbal, aveam si eu o sansa. Dar cum Basescu este imprevizil nu cred ca vreo cota ar putea sa il "incadreze".

4 comentarii:

Doru spunea...

:)) post-ul asta chiar m-a amuzat (si nu pentru ca ai pierdut tu pariul)

Irina Ursu spunea...

De ce?:D

Doru spunea...

Parca sunt cuvintele unui copil care n-a reusit sa castige jucaria pt. ca altul i-a luat-o "smechereste" :D

PS: eu zic sa intemeiati Bursa Pariurilor in Jurnalism, cu reguli proprii, etc...:D

Irina Ursu spunea...

Pai cam asa a fost..cu smecherii tot timpul castiga...dar ma fac eu mare. O sa ma gandesc la reguli si la idee si o brevetez.