duminică, 5 iulie 2009

Comunicarea, singura vina a lui Ridzi

Foto: GSP

Dupa doua saptamani de scandal Ridzi scoate capul si singura vina pe care si-o asuma e ca nu a stiut sa comunice. Si asta e un lucru serios, daca in 12 ani de activitate politica nu a invatat sa comunice inseamna ca e destul de grav. Si s-a mai laudat ca e un soldat credincios si ca a parcurs treapta cu treapta toate etapele pana sa ajunga ministru. Eu tind sa cred ca a sarit cate trei odata, daca nu a invatat sa comunice. In primele minute de emisiune avea o fata de victima, s-a declarat o tinta, dar a specificat ca nu este ea "pestele cel mare", cica mai sunt si altii. Dupa ce Cristoiu a repetat aceleasi intrebari si cand i-a recomandat cordial sa isi dea demisia, a devenit iritata. Nu isi da demisia pentru ca ar fi un act de lasitate, iar ea nu fuge de responsabilitate. Cica si ea vrea sa afle cum s-au cheltuit banii. Daca nici ea nu stie, atunci cine? Sa stiu eu? Nu am semnat eu actele. Cert ca am scris un "foileton", dar ea tot nu stie unde s-au dus banii. Pai este o victima, iar persoanele ca ea sunt in stare de soc si nu pot sa comunice. E greu sa fii tinta si victima in acelasi timp, dar atata timp cat esti ministru, esti deasupra tuturor.

Niciun comentariu: