joi, 14 mai 2009

Un alt episod din seria: Doar Urs are parte de ele


Recunosc ca azi mi-am "luat-o". Adica s-a facut o gluma proasta pe seama mea si eu nu am reactionat. Sunt totusi mandra de mine ca m-am prins ca era vorba de o gluma proasta. Desi cred ca nu am reactionat pentru ca am ascultat discursurile "inflacarate" ale liderilor PSD. Ma rog sa nu ma abat de la subiect. Ma opresc sa cumpar trei gogosi. Vanzatoarea era toata un zambet. Imi zic in sinea mea: Uite ce dragut se poarta cu clientii. Gresita abordare. M-a intrebat daca le vreau cu zahar pe deasupra. Nu am auzit, era trafic. Si cu acelasi zambet, dar si cu nonsalanta de data asta, ma intreaba: Nu ai auzit din cauza ochelarilor? .... Ca sa vezi si sa nu crezi. Si-a luat banii, a zambit, dar si-a batut joc de mine. Da domnisoara, asa este, eu nu aud bine cand am ochelarii de soare, de aia stau ca proasta cu gura deschisa, ca sa aud mai bine. Asa ca data viitoare nu o sa mai port ochelari, nu de alta, dar se pare ca domnisoara a descoperit leacul impotriva surzeniei si eu nu mi-am dat seama. In rest, vorba lui Iliescu: Sa mai strigam o data VICTORIE. Se bucura si el ca a reusit sa spuna in discurs niste minciuni pe care altii le-au crezut, ca el sigur nu le crede. Care sunt alea: Revolutia din 1989 ne-a adus libertate, democratie. Sa o auzi din gura lui e ca si cum am purta toti ochelari de soare si nu am auzi:))!

Niciun comentariu: