joi, 28 mai 2009

Cum o sa castig eu la loto 6 din 49


Simt ca sansa va fi de partea mea duminica asta cand voi juca la Loto. Va este clar ca o sa castig. Doua duminici am uitat sa imi iau bilet, dar soarta m-a asteptat, vrea ca eu sa castig o suma frumusica. Chiar in seara asta discutam cu niste colegi ca nu as sti ce sa fac cu milioane de euro. E suficient o suma "modesta" ca sa pot sa imi fac concediul si lista poate continua. Asa ca de maine ma apuc de formule matematice, de radical si radacina la patrat ca sa dibuiesc sistemul de la Loto 6/49. Si cum o sa il descopar o sa il spun si celor apropiati. Adica sa impartim castigul. Nu de alta dar distractia e mai misto cand sunt cu mai multe persoane. Asa ca de maine dimineata imi cumpar un Ginko Bilboa si ma apuc de calcule si probabilitati. Pana duminica la 13.00 voi gasi numerele norocoase. Sa nu va mirati cand o sa apara stirea ca premiul oferit de loterie a fost castigat in sfarsit. Eu voi fi de data asta. Promit ca si in "starea mea de bogatie" o sa imi fac timp sa scriu pe blog:)).

Niciun comentariu: