miercuri, 27 mai 2009

Despre prietenie si Bucovina



"Adevaratul motiv pentru care barbatii raman prieteni atat de mult timp e ca nu vorbesc. Femeile isi uzeaza prietenele si trebuie sa le inlocuiasca periodic cu altele noi"....James R. Wallen. O fi adevarat? In seara asta mi-am dat seama ca am "ratacit" niste fotografii misto pe care le facusem acasa. Poate o sa le gasesc intr-o zi pe undeva. Inca din liceu incercam sa conving lumea ca eu sunt bucovineanca nu moldoveanca. Nu am nimic cu Moldova, dar eu chiar sunt din Bucovina. Cred ca mi-ar fi fost mai simplu daca era pusa in practica propunerea ca judetul Suceava sa se numeasca Bucovina. Oricum nu mai conteaza daca e trecut in acte sau nu, eu tot bucovineanca raman. Din pacate nu am bundita, cred ca mai are buni cate ceva printr-o lada, trebuie sa verific.

P.S. Fotografiile sunt facute acasa, adica in satul Botus. Comuna nu o mai spun pentru ca e o informatie foarte personala si intima.:)) Prietenii stiu de ce!

2 comentarii:

Anca spunea...

Fundu Moldovei!!!! :))

Ela Iliesi spunea...

Eu stiam doar de Botusul de la 2km de Ciocanesti. Oare o fi vreo legatura intre ele?