luni, 3 noiembrie 2008

Ce este viata?


Ce este viata? Un salt mare spre fericire!...O replica dintr-un film, eu nu debitat nicio maxima la ora asta. Sunt trista, nu am primit nicio atentie de la candidatii mei, nimic in cutia postala. Chiar nu ma gaseste nimeni sa ma convinga ca sa il votez? Am terminat inca o carte, Toate familiile sunt psihotice! Nu o sa va spun nimic, daca va fascineaza subiectul cartea o gasiti in librarii. Nu mai am nicio picanterie pentru voi astazi. Poate maine, nu se stie niciodata.

2 comentarii:

madalina ionescu spunea...

vreo carte de Aglaja Veterani cumva ?

candidatii mai bine s-o lase moale cu atatea hartii aruncate, sa nu ne mai taie copacii aiurea - am eu un fix.

de ce nu folosesc ei mai des email, sms, video si mai rar hartii peste hartii...

Irina Ursu spunea...

Mada e vorba de Douglas Coupland! Sorry pentru raspunsul intarziat!