marți, 23 iulie 2013

Cum sa te rasfeti, sa arati bine si sa fii multumita de tine

Involuntar in ultimul timp discutiile si gandurile mele au inceput sa fie mai concentrate, pe subiecte inca delicate, cum ar fi fericirea, starea materiala, obsesii, relatii sau parinti.

Parca imi vine sa le aman, pentru ca mi se pare indecent ca in zilele de vara, cand imi doresc doar sa ma acopar in matase, urcata pe o pereche de platforme, ca sa fiu frivola la limita, sa discut despre lucrurile serioase.

Dar nu am cum, apar in minte si in dialoguri. Si uite asa ma intreb daca nu cumva uneori confundam fericirea cu mancarea, cu hainele, cu oamenii care ne inconjoara, doar - doar sa evitam sa stam de vorba cu sinele?!?

Nu incerc sa le contest importanta in marele puzzle, dar nici sa le ridic la rang de prioritate suprema. Si totusi, mergand pe ideea de hrana, sunt convinsa ca sunt ceea ce mananc.

"Drogul meu legal" este ciocolata si chiar are puterea sa ma consoleze. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca jumatate din personalitatea mea o afisez prin tinutele pe care le port.

Nu sunt sclava trendurilor, ci mi-am format propriile reguli si cred ca am stiut cum sa fac asta. Deci pana la urma fericirea chiar inseamna, de multe ori, mancare si haine, plus prietene.

Datorita aplecarilor de care v-am povestit mai sus am fost "identificata ca facand parte" dintr-un grup tinta: Pizza Sun, de la Pizza Hut. Un concept misto: vizual, textura, gust si varianta de prezentare.

Pentru asta Irina Markovits a spus ca vara asta poti sa faci combinatii indraznete, daca pastrezi reguli simple: poti sa asortezi un print floral cu altul in dungi sau buline, dar ai grija ca paletele cromatice sa fie similare.

Si mergand mai departe asta inseamna si mai mult, adica hrana combinata cu tinutele pe care le porti. Usor de spus, greu de facut, dar din cand in cand meritam un rasfat.

Asa ca pana pe 23 august va puteti delecta si voi cu sortimentele Pizza Sun: Tuscany, Chicken Supreme, All Cheese, Chorizo, salata proaspata la care se adauga o limonada racoritoare. Aici fac o mica paranteza: cea cu capsuni este noua mea bautura preferata: delicioasa la patrat.

Totodata, a fost lansat un concurs pe Pinterest - #PizzaSun, unde participantele pot castiga doua vouchere in valoare de 75 euro fiecare pentru cumparaturi la H&M sau unul dintre cele 10 vouchere duble cu care sa consume Pizza Sun impreuna cu un prieten/o prietena.

Ce trebuie sa faceti– sa dati repin oricarei fotografii preferate din board-ul nostru, la voi pe profil, si intrati in tragerea la sorti pentru unul dintre premii. Concursul a inceput vineri si se incheie miercurea viitoare.

 Board-ul este acesta . Va doresc succes.



Niciun comentariu: