vineri, 2 iulie 2010

Sa ne odihnim

"Dumnezeu a creat lumea in sase zile, iar in ziua a saptea s-a odihnit"! Daca si Cel care este Atotputernic se odihneste noi muritorii de rand cu siguranta avem nevoie de asta. Asa ca eu respect acest principiu si sunt mai mult decat fericita ca azi e vineri. Chiar daca nu pot spune ca a fost tocmai o saptamana fericita. De aia trebuie sa ma refac. Oricum rezumatul saptamanii vazute prin ochii mei il puteti parcurge in articolul de pe Pandoras - Impreuna la bine si la rau!. Si daca tot e vineri as face inca o recomandare de lectura, un articol scris de Alecu Racoviceanu. A da, ca uitasem. Am descoperit de jumatate de an This is my suit. E un blog romanesc, dar a capatat faima in timp. Eu il urmaresc cu interes. Fie criza cat de grea eu de moda nu pot debarasa.

2 comentarii:

alecu spunea...

sarut mana smerit...

alecu spunea...

sarut mana smerit...