luni, 26 aprilie 2010

Moartea unui samaritean modern

Animata de o mica febra si infofolita butonam televizorul si eram pe punctul sa adorm cand m-am oprit la Observatorul Antenei. Si parca mi-a sarit tot somnul cand am vazut stirea in care un om a fost lasat sa moara. Au trecut 20 de persoane pe langa el, dar nimeni nu a sunat dupa salvare. Iar cand cineva s-a indurat sa sune era deja mort. Ironia sortii face ca a murit salvand o femeie care era talharita. Nu stiu ce motive au avut acei oameni, dar nu poate sa nu ma stranga in spate cand vad asa ceva. Nu vreau sa ma gandesc daca eu as fi intr-o asemenea situatie si nimeni nu ar veni sa ma ajute ce s-ar putea intampla. Sau daca m-ar ajuta si ar ajunge sa fie atacat ce as face: as fugi ca tipa din SUA sau? Mi-e greu sa dau un raspuns pentru ca nu stii niciodata cum vei reactiona in anumite situatii. Suntem imprevizibili.

Niciun comentariu: