luni, 4 ianuarie 2010

Monstrul meu

In copilarie inceputul de an era insotit de o spaima reala. In a treia sau a patra zi din an visam acelasi monstru, un cosmar pe care nu il asteptam, dar sosea cu regularitate. Desi incercam sa ii descifrez intelesul nu am reusit niciodata sa inteleg pe deplin fenomenul. Era un monstru cu chip de sarpe care ma urmarea peste tot, care reusea sa ma prinda si sa ma sufoce. Ma trezeam speriata si infrigurata de teama. Anii au trecut, iar cosmarul a disparut. Monstrul din vis m-a parasit, iar la inceput de an nu mai visez nimic. Mi-e teama ca el s-a transformat in realitatea pe care o observ zilnic si de aia nu imi mai apare in vis. Pana in prezent noul an nu mi-a adus inca monstrul din vis in fapte reale, dar am avut parte de el la inceputul lui 2009. Poate 2010 este un an mai bun si cosmarul devenit realitate se va transforma intr-un vis. Insa de asta nu pot sa imi dau seama decat la sfarsitul anului atunci cand imi voi infrunta din nou proprii demoni.

2 comentarii:

Turambar spunea...

Hmmm... Psihanalizabil, my dear Watson

:blink:

:)

:rofl:

:tomato:

Irina Ursu spunea...

@Turambar eu inca ma pacalesc ca sunt normala:)) Cred ca in 2010 trebuie sa ma achit de datorii. Si asa e destul de rau ca am intrat in noul an cu ele, asa ca vreau macar sa indrept ceva daca se mai poate. Asa ca vezi cum faci sa ma ajuti>:P