luni, 25 ianuarie 2010

Ce e si cu Radetul meu:))



Foto: Eu sau Bundaru. Nu mai stiu:))

PMS e ceva light in comparatie cu starile de nevroza pe care mi le induce frigul. Vremea asta de afara ma epuizeaza total, fizic si psihic. Devin si eu aia de respira greu, lacrimez ca o mireasa lasata la altar, ma misc ca un pinguin obez ca am multe pe mine, imi ingheta genunchii si lista poate continua. Si cum elful vrea sa stie care e treaba cu Radetul meu o sa ii explic. Exista si nu prea. Cand toata lumea moare de cald, eu mor de frig si invers. Drept urmare eu suplinesc caloriferele cu o patura de lana de care nu ma despart pana in luna aprilie, sau mai, depinde. Si chiar daca am crescut intr-un loc in care sunt noua luni de iarna si trei de frig tot nu am reusit sa ma adaptez. Si cum radetul are o regula, cand e foarte frig sa dam caldura mai putina. Cred ca au auzit si ei ca secretul frumusetii sta in criogenare, drept urmare imi fac un serviciu. Daca mai tine mult asa o sa mor inghetata si nu cred ca niciun sarut, imbratisare sa ma mai salveze:)).

2 comentarii:

sorin spunea...

Mda, imi place muntele, zapada, gerul, schiul, vremea de munte, dar totusi la -25 de grade imi tremura dintii in gura.

Oana spunea...

Sursa foto iz the best :))