duminică, 28 iunie 2009

Sometimes...





Cand treci pe langa locuri cunoscute pe care in urma cu ceva timp nici nu iti imaginai ca o sa faca parte din peisajul tau zilnic simti ca acel loc incepe sa devina o parte din cuvantul acasa. Incepi sa te intalnesti cu aceeasi oameni in fiecare dimineata in metrou si stii cand ai intarziat la munca si cand nu. Pentru ca orarul lor este unul fix si ai invatat si tu asta. Si uite asa trec zilele, iar amintirile se sedimenteaza si devin parte din bucata ta de viata. Saptamana asta am invatat ca "Sometimes, home is just a feeling". Si cred ca incep sa imi insusesc sentimentul. Mai nou m-am apucat si de dulciuri. Prima incercare a fost timida, dar pe viitor sunt convinsa ca va fi mult mai bine. Pentru ca acasa la mama gateste ceva dulce in fiecare weekend, iar eu m-am gandit sa reecrez atmosfera si aici. Iar curcubeul de azi a fost foarte reusit.

3 comentarii:

Doru spunea...

acelea sunt visine? daca da, inseamna ca e buna oricum prajitura... :D

Irina Ursu spunea...

Ai ghicit, au fost visine:P.

Anca spunea...

Confirm, foarte buna prajitura!