luni, 4 mai 2009

Yes we can


E ciudat cum uneori cred ca stiu prea multe despre ce se intampla in jurul meu, in politica, in lumea larga, dar nu stiu unele lucruri despre mine. Am crezut mai tot timpul ca oamenii nu se pot schimba brusc, sa fie total diferiti de cei pe care i-ai cunoscut o data. Viata mi-a aratat inca o data ca m-am inselat amarnic. Daca am invatat ca aparentele inseala acum am invatat ca oamenii se schimba. Insa exista o balanta a schimbarii, depinde pe care taler aleg sa se duca. Si cum nu exista o dualitate perfecta intre bine si rau, ci exista si zone gri in momentul asta eu ma aflu pe axa de mijloc a balantei. Si ca sa citam un motto celebru "Yes we can".

3 comentarii:

fanel spunea...

Tu nu stii ca de cele mai multe ori fugim de noi cautand sa ajutam pe altii si sa multumim pe altii fara sa ne mai gandim la ale noastre si tocmai de aia ajungem la 50 de ani sa ne gandim la altii si sa uitam sa traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima...eu zic sa te reconectezi la ale tale fara sa te deconectezi de la cele cotidiene.

Fa un exercitiu simplu in fiecare dimineata la cafea fa o lista cu ce ai de facut in ziua respectiva si pe acolo strecoara sa te gandesti si la ale tale serios si incearca sa te tii de lista ;)...viata e prea scurta ca sa nu o traiesti si pentru tine.

Anca spunea...

Sa te cunosti pe tine e cel mai greu!

Anonim spunea...

aiurea fanele. Aproape toata viata ne gandim la noi, sa ne fie bine si abia apoi poate ne gandim si la altii. E vb de spiritul de conservare care la romani e mai puternic decat la altii.