marți, 3 martie 2009

Sunt o comunista!


Azi am aflat ca sunt si comunista. Adica era si timpul sa ating si acest obiectiv in viata mea pe langa cel de insensibila, depravata, degenerata, tiganca si altele asemanatoare. Sa fiu comunista cred ca e ceva ce nu reuseam sa ajung niciodata avand in vedere ca aveam cinci ani cand a fost Revolutia, nu am stat niciodata la o coada de lapte, nu am purtat cravata, adica nu am avut nicio treaba cu asta. Vreau sa le multumesc cititorilor mei fideli de pe Ziare.com ca m-au facut comunista. Era o experienta pe care nu puteam sa o ratez si nu aveam cum sa o traiesc daca nu erau ei. Asa este, sunt o comunista convinsa. Ilici este modelul meu de viata, iar pe Ceausescu il visez in fiecare noapte. Daca nu ar fi altii nici nu as fi stiut cum e sa fii doar un tonomat, azi am ajuns la rangul de tonomat comunist. Va multumesc inca o data si va iubesc la fel de mult cum ma iubiti si voi! Sunt o comunista!

Niciun comentariu: