marți, 10 martie 2009

Enjoy...


Azi m-am lasat pacalita de soarele timid de dimineata si am sperat ca o sa fie cald. M-am inselat destul de tare avand in vedere ca in seara asta a plouat cu galeata. Cam asa e si in viata uneori. Crezi ca se face primavara si te trezesti cu furtuna pe tine. Asa ca imi iau avant si fug de ploaie oprindu-ma fix sub acoperisul sub care m-am adapostit de atatea ori si pana acum. Si odata ajunsa aici imi arunc hainele ude si ma ascund printre carti, reviste si filme bune. Chiar daca e vorba de o "ploaie mai scurta" sau o furtuna de cateva zile problemele se rezolva sau macar se simplifica cu o carte buna sau un film pe masura. Placerea de a gusta din micile placerii ale vietii, sau macar din vietile altora, este secretul de a combate o vreme ploioasa, indiferent ca e vorba de fapte sau experienta de viata.

Niciun comentariu: