marți, 13 ianuarie 2009

Caut un jurnalist adevarat in tara asta! Exista?


Vreau un jurnalist, liber profesionist, neafiliat sau simpatizant al unui grup politic care sa ii ia un interviu lui Traian Basescu. Vreau un jurnalist genial care sa stie sa puna intrebarile, sa surpinda adevarata esenta a acestui om. Eu una cel putin nu am reusit sa imi fac o parere corecta despre el. De aceea caut un jurnalist genial care sa stie sa faca un interviu reusit cu acest om. Vreau sa stiu de copilarie, de drame si de tot ceea ce m-ar ajuta sa ma lamuresc ce vrea Traian Basescu de la el, de la altii si de la noi! Se gaseste asa ceva in Romania?

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca gasesti sa ma anunti ...

Lucia Verona spunea...

Numai din import. Crezi că merită? Dar ai dreptate într-un fel, aş vrea şi eu să nu-mi dau seama în timpul interviului/reportajului/comentariului cu cine votează jurnalistul.