miercuri, 2 iulie 2008

Ne vedem ....!

Zilele astea calduroase ma fac sa visez la vacanta in permanenta. De dimineata imi doream sa imi beau cafeaua la Starbucks, la Londra. Sa ma uit la adolescenti punk care merg aiurea pe strada, la mamicile relaxate care isi plimba bebelusi.

In schimb sunt in Bucuresti si muncesc. Am citit multe lucruri haioase azi. Un chinez vinde tantari morti. Cica a primit 10.000 de comenzi intr-un timp record. Panica generala intr-un avion din cauza mirosului de curry. S-au gandit ca este vorba despre un atac terorist.

Ieri mi se facuse un dor nebun sa ma plimb alene pe stradutele din Paola, Italia. Acu doua veri faceam asta zilnic.

Si bat pariu ca diseara o sa am chef sa ies pe terasa in Valencia.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sincer, si mie mi-e dot sa ma uit dupa mamicile relaxate din Londra, dar nu pot refuza un suc natural pe terasa la Zum-Zum in Valencia :)