vineri, 30 mai 2008

Jurnalistul meduza, via Realitatea


Sincera sa fiu nu stiu nici eu ce mai sunt, in calitate de jurnalist. Deja am fost numiti tonomate si multe alte apelative, care mai de care mai dragute.


Vineri Laura Chiriac de la Realitatea si-a dat cu stangu-n dreptu ca sa spun asa.


Redau fragmente dintr-o conversatie cu Lucian Bolcas, PRM.


Cosmin Prelipceanu: Domnule Bolcas ce parere aveti despre comportamentul domnului Vadim de aseara ( emisiunea TVR , alias conflictul cu Liviu Mihaiu si Dragos Bucurenci)?

Lucian Bolcas: Domnule doar nu sunteti meduza?

Laura Chiriac: Domnule Bolcas noi am facut scoala de jurnalism si acolo am invatat sa fim meduze.


Nu stiu ce scoala de jurnalism o fi facut Chiriac dar la Cuza, Iasi, nu am avut nici un curs de genul"Cum sa fi meduza in presa din Romania".


Daca stie ea ceva in plus poate ne explica mai bine in ce consta jurnalistul meduza!


Eu personal sunt extrem de curioasa. Astept cu interes explicatia.

Niciun comentariu: