vineri, 16 mai 2008

Din seria "M-am saturat!"


M-am saturat sa alerg dupa autobuz..aproape zilnic... sau sa stau sa le astept cate 25 minute pentru ca nu am reusit sa alerg, destul de repede, sa il prind pe cel care tocmai pleca din statie!

M-am saturat sa alerg pe trecerea de pietoni desi uneori e verde..dar soferii sunt foarte grabiti...asa ca incerc sa le usurez misiunea!

Uneori imi displace sa stau 2 ore in metrou si in RATB, asta cand sunt prea obosita si nu pot sa citesc. Facand o medie am ajuns la concluzia ca imi petrec in cam 10 ore pe saptamana in mijloacele de transport!! Restul puteti calcula si voi!

M-am saturat de mirosurile oribile din tramvai si de toate babele si mosnegii care "ingroasa" cozile la supermarket seara - cand de fapt ei au toata ziua la dispozitie sa faca cumparaturi! Nu inteleg treaba asta dar poate se gandesc ca asa mai vad si ei ce se mai petrece, cum mai arata clasa muncitoare! Cine stie sa imi explice si mie!

M-am saturat de minciunile electorale si de circul politic!

M-am saturat sa imi dau 80% din salariu pe chirie si cheltuieli! Aiurea! Dar vorba unui om trecut prin viata...asta e capitalismul!

Mai sunt lucruri de care m-am saturat dar pe cele care le-am enumerat mai sus fac parte din viata mea de zi cu zi!

Dar le uit pana luni...pentru ca azi e vineri!!

Yupiiii!!!

Niciun comentariu: